Здається завершив виконання завдань першого тижня. Хочеться відмітити актуальність діяльності куратора змісту.
Зважаючи на те, що пізніше підключився до роботи, був вимушений скоротити час на дизайнерську розробку блогу та газети. В процесі змістового наповнення видозміниться й форма. За браком досвіду роботи з зазначеними сервісами, не зайвим був перегляд відеоуроків, запропонованих авторами курсу та сервісу youtube.. На мою думку, створення і ведення блогу під силу усім, хто розуміє ідею інтернет-спілкування.
Викликає сумніви практична дієвість та користь сервісу Twitter, під час роботи з малорозробленною тематикою (особливо україномовних ресурсів). На сьогодні робота з сервісом була зведена до формального виконання практичних завдань першого тижня. Методичний супровід виконання завдань був більш ніж достатнім.
Сподобалась ідея автоматизованого макетування контенту у вигляді газети http://paper.li.
Особливо зацікавив виступ Мкртчяна Вардана Суреновича про систему Triple H-Avatar. Не думав, що у такому напрямі реально розробляють можливості використання штучного інтелекту.
Зважаючи на те, що пізніше підключився до роботи, був вимушений скоротити час на дизайнерську розробку блогу та газети. В процесі змістового наповнення видозміниться й форма. За браком досвіду роботи з зазначеними сервісами, не зайвим був перегляд відеоуроків, запропонованих авторами курсу та сервісу youtube.. На мою думку, створення і ведення блогу під силу усім, хто розуміє ідею інтернет-спілкування.
Викликає сумніви практична дієвість та користь сервісу Twitter, під час роботи з малорозробленною тематикою (особливо україномовних ресурсів). На сьогодні робота з сервісом була зведена до формального виконання практичних завдань першого тижня. Методичний супровід виконання завдань був більш ніж достатнім.
Сподобалась ідея автоматизованого макетування контенту у вигляді газети http://paper.li.
Особливо зацікавив виступ Мкртчяна Вардана Суреновича про систему Triple H-Avatar. Не думав, що у такому напрямі реально розробляють можливості використання штучного інтелекту.
Тиждень другий! Стає ще цікавіше...
У народі існує думка, що двічі в одну річку не увійдеш! Але на мене це правило не розповсюджується. Мене в котре переслідує ситуація: я обираю тему дослідження з якої повного та авторитетного матеріалу обмаль; знаходжу матеріал, який лише опосередковано стосується проблеми: «Організація і управління у сфері дистанційного навчання».
На цьому тижні нашим основним завданням було ознайомитись з особливістю використання та встановлення ліцензії Creative Commons та знайти матеріал з проблеми курування з відповідною ліцензією.
Відверто кажучи, дотепер я не звертав уваги на логотипи типу
Хоча основні положення про авторські права знав і використовував.
З огляду на обставини, що склалися, я не тільки детально ознайомився з теоретичними та практичними аспектами ліцензії Creative Commons, а й довів до відома своїх студентів опановану мною інформацію.
Для пошуку матеріалів за темою курування я використовував розширений пошук Google, вибираючи у налаштуваннях пошуку доступні варіанти у підпункті «права на використання»
Результати пошуку за темою курування та їх аналіз відображені в блозі http://ouedudo.blogspot.com/2013/11/creative-commons.html#more
Загалом, можу відмітити, що автори Інтернет-матеріалів не нехтують використанням ліцензії Creative Commons.
Отже, з певними труднощами, мені вдалось відшукати ресурси з ліцензією Creative Commons з моєї проблематики, але їх замало. Тому я буду продовжувати пошук відповідного матеріалу, звертаючи увагу на наявність Creative Commons.
Проблем із виконанням завдання стосовно встановлення ліцензії Creative Commons не виникало. Переглянув відеоматеріали та презентації наших тьюторів курсу Кухаренка В.М. та Бугайчука К.Л. (http://www.slideshare.net/Buga1978/ss-15544472; http://dl.kharkiv.edu/mod/resource/view.php?id=13493).
Матеріал викладено чітко і зрозуміло.
Порядок дій:
та виконати покрокову послідовність заповнення запропонованих форм
Тепер на матеріали мого блогу теж поширюється ліцензія Creative Commons, оскільки блог має вигляд:
Отже, відвідувачі мого блогу http://ouedudo.blogspot.com/ мають можливість копіювати, поширювати та передавати зміст статей блогу; адаптувати матеріал блогу до своїх потреб, опрацьовувати його за умов: вказувати авторство (Attribution), не використовуючи їх у комерційних цілях (Noncomercial), поширювати перероблені матеріали на умовах такої ж чи сумісної ліцензії (Share Alike).
Дякую за увагу.
Тиждень третій! Куди ще цікавіше...
Тиждень третій! Куди ще цікавіше...
Звіт про
виконання першого блоку третього тижня.
Створили
обліковий запис на Evernote, переглянувши відео уроки К.Л.Бугайчука (http://dl.kharkiv.edu/mod/resource/view.php?id=13102)
Здається, що все зрозуміло.
Встановили «Evernot-овський»
додаток Webclliper
до браузера, навчились ним користуватись.
Так як єдиний мобільний пристрій у нашому розпорядженні – це ноутбук,
то Evernote було
встановлено на ньому.
Опрацювали ряд бібліотечних ресурсів: Електронна бібліотека порталу ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫЕ
ТЕХНОЛОГИИ В ОБРАЗОВАНИИ (http://www.ict.edu.ru/lib/);
сайт Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського; Научная
електронная библиотека (http://elibrary.ru/); Электронный Каталог ГПНТБ (http://librarynew.gpntb.ru/cgi-bin/irbis64r_simplesite/cgiirbis_64.exe);
ХГНБ им. В.Г.Короленко (http://korolenko.kharkov.com/cgi-bin/wcatalog/irbis).
Результати пошуку за проблематикою дослідження: «Управління у сфері
дистанційного навчання» відображаються у вигляді нотаток в Evernote (https://www.evernote.com/pub/nivashchenko/nivashchenko#st=p)
Слід відмітити, що переважна більшість електронних бібліотек працює на
пошуковій системі irbis64.
Звіт про виконання другого
блоку третього тижня.
Завдання виконано. Кількість та якість виконання завдання можна оцінити,
переглянувши статтю у блозі під назвою «Похід до бібліотеки» (http://ouedudo.blogspot.com/2013/11/blog-post.html)
Ось такий тиждень. З огляду, може здаватись, що завдань було мало,
роботи виконано ще менше, проте, – це лише ілюзія! Робота з бібліотечними
ресурсами зайняла дуже багато часу. При таких часових затратах хотілося б
більше отримати віддачі, однак…
Цей «негативний душевний осад» розчиняє лише задоволення від опанування
новим для нас Інтернет-сервісом Evernote
Тиждень четвертий! Загадка є...
З незначним відставанням виконали завдання 4 тижня.
Зміст завдань тижня поділено на два модулі завдань. Перший модуль – прикладного
характеру. Мали можливість ознайомитись ще з одним сервісом – Diigo. За задумом авторів – це сервіс соціальних закладок
та коментарів. У нашому випадку – вийшов обліковий запис сервісу для власного
використання. Детальна інформація щодо ситуації, що склалася відображена у
блогпості "Мой АМИГО Diigo"(http://ouedudo.blogspot.com/2013/11/diigo.html)
На сьогодні маємо чіткі уявлення як і де будемо
використовувати Diigo, (не зважаючи на
розбіжності з концептуальною ідеєю сервісу). Користь від виконання завдання є,
а отже, не марно витрачено час на опанування відповідного матеріалу.
Другий модуль завдань – суто практичного
спрямування. Більшість часу було витрачено не на вивчення теоретичних положень,
а на інформаційно-пошукову роботу в «океані» електронних інформаційних ресурсів.
Для реалізації процесу збереження результатів роботи ми мали можливість
використати опанований нами цілий арсенал засобів, хоча, з метою закріплення
основ роботи з сервісом Diigo,
було використано саме його. Були задіяні інші джерела інформації
(http://www.elibukr.org/uk/resursi/elektronni-arhivi-ukrayini.html,
http://www.elibukr.org/uk/resursi/poshukovi-sistemi-naukovoyi-informaciyi.html,
http://www.doaj.org,
http://enpuir.npu.edu.ua,
http://essuir.sumdu.edu.ua ,
http://ena.lp.edu.ua,
http://dspace.nuft.edu.ua,
http :// www .journalmetrics.com,
http://scholar.google.com.ua/intl/ru/scholar/citations.html,
http://www.researcherid.com/ViewProfileSearch.action), отже й інформацію було відшукано
дещо іншого плану, проте в розрізі нашої проблематики – «Управління у галузі дистанційного
навчання». Результати роботи детально описані у блогпості «Інформаційні
ресурси з проблематики «Управління у галузі дистанційного навчання»»
Тиждень п’ятий ! Питання є...
Минув п’ятий тиждень. Знову є необхідність наздоганяти швидкий поїзд «Куратор змісту».
Початок тижня ознаменувався віршом Т.Г. Шевченка :
«Минають дні, минають ночі,
Минає літо, шелестить
Пожовкле листя, гаснуть очі,
Заснули думи, серце спить…»
Завдання тижня аж ніяк не надихнули на плідну роботу. Запропоновані до опанування сервіси mindmeister, Pinterest, netvibes, screenr важкувато вписувались до списку актуальних інструментів. Деякі налаштування «Хром» браузера постійно блокували роботу з перелічиними сервісами. Спочатку склалось враження, що сервіси взагалі не є дієздатними.
Неочікуване пробудження було пов’язане з ідеєю тимчасово відмовитися від улюбленого браузера й попрацювати з тривіальним Internet explorer. Робота зрушила з мертвої точки.
Безвідмовно запрацював mindmeister. У результаті карта пам’яті персонального навчального середовища була створена й готова до подальшого розвитку. У процесі роботи з іншими завданнями карті пам’яті було знайдено застосування (відображення інформації у графічному вигляді, без застосування традиційних таблиць та блок-схем МS Word).
Сервісу для навчальної дисципліни «Домоведення» Pinterest теж знайшлось застосування – добірка ілюстративного матеріалу для навчальних презентацій з проблем дистанційного навчання.
Із двох запропонованих агрегаторів http://www.symbaloo.com та http://netvibes.com, на сьогоднішній стадії нашого залучення до роботи з блогами, більш доцільним виявився symbaloo. Хоча, скоріш за все, у майбутньому ситуація може докорінно змінитися. Symbaloo буде продовжувати виконувати функцію стартової сторінки у браузері, а Netvibes буде збирати потрібного роду інформацію.
Для запису відео за навчальною презентацією тривалістю до 5 хвилин було витрачено 2 години часу. Відсутність професійного мікрофона додав негативних нот в процесі адекватної оцінки результатів відеозапису.
Із-за неуважності у процесі розгляду запропонованих навчальних матеріалів (випав з поля зору тьюторіал з основ роботи із Screenr). Методом проб та помилок з використанням відомого Сamtacia відеофрагмент був створений.
Дуже позитивні враження від можливостей jing у плані подальшої творчої обробки файлу. Інтернет відеоредактор є набагато примітивнішим за ті, що інсталюються на ПК.
Далі відео фрагмент розмістили на YouTube (http://youtu.be/qOw5dLnm5Jo).
Останньою краплею на цьому тижні у напрямі наповнення нашої роботи результатами має бути оцінювання відео робіт колег по навчанню, обговорення результатів роботи.
Вибірково та фрагментарно передивившись відео фрагменти (на детальне вивчення просто немає часу, нажаль!)
Зважаючи на те, що наша група із самого початку не була націлена на спільну роботу, не зовсім коректним є оцінювати фрагмент діяльності тих, хто опинився в одному човні. На початку курсу (у межах завдання «Знайомство») мною було здійснена спроба налагодити співпрацю зі слухачами курсу. Проте, на мої намагання не було жодної відповіді.
Якщо не брати до уваги індивідуальну корисність переглянутих відео фрагментів можу поставити «лайк» Олійник Н.Ю., Олені Орловій, Назарьевій С.В., Нікітінській С.В.
Пропоную самоаналіз свого відео фрагменту, замість аналізу роботи інших.
Першим, і основним, недоліком вважаю незадовільну якість звуку.
Другий недолік – недостатній рівень емоційності викладу матеріалу у першій частині відео фрагменту.
Третій недолік – не високий рівень конкретизації усіх аспектів проблеми.
Позитивні моменти:
1. Дотримання основних правил наповнення слайдів.
2. Наявність логічної структури викладу матеріалу.
3. Бажання працювати у проблемному напрямі.
На завершення можу додати, нам усім далеко до ідеалу, але ми прагнемо опановувати нові грані професійної майстерності. Дякуємо всім, хто вкладає у нас власні знання, час та толерантно ставиться до наших негараздів!!!
«Важко у навчанні…Сподіваємось, війни не буде?!!»
З незначним відставанням виконали завдання 4 тижня.
Зміст завдань тижня поділено на два модулі завдань. Перший модуль – прикладного
характеру. Мали можливість ознайомитись ще з одним сервісом – Diigo. За задумом авторів – це сервіс соціальних закладок
та коментарів. У нашому випадку – вийшов обліковий запис сервісу для власного
використання. Детальна інформація щодо ситуації, що склалася відображена у
блогпості "Мой АМИГО Diigo"(http://ouedudo.blogspot.com/2013/11/diigo.html)
На сьогодні маємо чіткі уявлення як і де будемо
використовувати Diigo, (не зважаючи на
розбіжності з концептуальною ідеєю сервісу). Користь від виконання завдання є,
а отже, не марно витрачено час на опанування відповідного матеріалу.
Другий модуль завдань – суто практичного
спрямування. Більшість часу було витрачено не на вивчення теоретичних положень,
а на інформаційно-пошукову роботу в «океані» електронних інформаційних ресурсів.
Для реалізації процесу збереження результатів роботи ми мали можливість
використати опанований нами цілий арсенал засобів, хоча, з метою закріплення
основ роботи з сервісом Diigo,
було використано саме його. Були задіяні інші джерела інформації
(http://www.elibukr.org/uk/resursi/elektronni-arhivi-ukrayini.html,
http://www.elibukr.org/uk/resursi/poshukovi-sistemi-naukovoyi-informaciyi.html,
http://www.doaj.org,
http://enpuir.npu.edu.ua,
http://essuir.sumdu.edu.ua ,
http://ena.lp.edu.ua,
http://dspace.nuft.edu.ua,
http :// www .journalmetrics.com,
http://scholar.google.com.ua/intl/ru/scholar/citations.html,
http://www.researcherid.com/ViewProfileSearch.action), отже й інформацію було відшукано
дещо іншого плану, проте в розрізі нашої проблематики – «Управління у галузі дистанційного
навчання». Результати роботи детально описані у блогпості «Інформаційні
ресурси з проблематики «Управління у галузі дистанційного навчання»» http://ouedudo.blogspot.com/2013/11/blog-post_18.html
Тиждень був перенасичений інформаційним пошуком та
залишив по собі неоднозначні враження. Дуже хочеться, щоб вітер нашого навчання
дещо змінив напрям.
Тиждень п’ятий ! Питання є...
Минув п’ятий тиждень. Знову є необхідність наздоганяти швидкий поїзд «Куратор змісту».
Початок тижня ознаменувався віршом Т.Г. Шевченка :
«Минають дні, минають ночі,
Минає літо, шелестить
Пожовкле листя, гаснуть очі,
Заснули думи, серце спить…»
Завдання тижня аж ніяк не надихнули на плідну роботу. Запропоновані до опанування сервіси mindmeister, Pinterest, netvibes, screenr важкувато вписувались до списку актуальних інструментів. Деякі налаштування «Хром» браузера постійно блокували роботу з перелічиними сервісами. Спочатку склалось враження, що сервіси взагалі не є дієздатними.
Неочікуване пробудження було пов’язане з ідеєю тимчасово відмовитися від улюбленого браузера й попрацювати з тривіальним Internet explorer. Робота зрушила з мертвої точки.
Безвідмовно запрацював mindmeister. У результаті карта пам’яті персонального навчального середовища була створена й готова до подальшого розвитку. У процесі роботи з іншими завданнями карті пам’яті було знайдено застосування (відображення інформації у графічному вигляді, без застосування традиційних таблиць та блок-схем МS Word).
Сервісу для навчальної дисципліни «Домоведення» Pinterest теж знайшлось застосування – добірка ілюстративного матеріалу для навчальних презентацій з проблем дистанційного навчання.
Із двох запропонованих агрегаторів http://www.symbaloo.com та http://netvibes.com, на сьогоднішній стадії нашого залучення до роботи з блогами, більш доцільним виявився symbaloo. Хоча, скоріш за все, у майбутньому ситуація може докорінно змінитися. Symbaloo буде продовжувати виконувати функцію стартової сторінки у браузері, а Netvibes буде збирати потрібного роду інформацію.
Для запису відео за навчальною презентацією тривалістю до 5 хвилин було витрачено 2 години часу. Відсутність професійного мікрофона додав негативних нот в процесі адекватної оцінки результатів відеозапису.
Із-за неуважності у процесі розгляду запропонованих навчальних матеріалів (випав з поля зору тьюторіал з основ роботи із Screenr). Методом проб та помилок з використанням відомого Сamtacia відеофрагмент був створений.
Дуже позитивні враження від можливостей jing у плані подальшої творчої обробки файлу. Інтернет відеоредактор є набагато примітивнішим за ті, що інсталюються на ПК.
Далі відео фрагмент розмістили на YouTube (http://youtu.be/qOw5dLnm5Jo).
Останньою краплею на цьому тижні у напрямі наповнення нашої роботи результатами має бути оцінювання відео робіт колег по навчанню, обговорення результатів роботи.
Вибірково та фрагментарно передивившись відео фрагменти (на детальне вивчення просто немає часу, нажаль!)
Зважаючи на те, що наша група із самого початку не була націлена на спільну роботу, не зовсім коректним є оцінювати фрагмент діяльності тих, хто опинився в одному човні. На початку курсу (у межах завдання «Знайомство») мною було здійснена спроба налагодити співпрацю зі слухачами курсу. Проте, на мої намагання не було жодної відповіді.
Якщо не брати до уваги індивідуальну корисність переглянутих відео фрагментів можу поставити «лайк» Олійник Н.Ю., Олені Орловій, Назарьевій С.В., Нікітінській С.В.
Пропоную самоаналіз свого відео фрагменту, замість аналізу роботи інших.
Першим, і основним, недоліком вважаю незадовільну якість звуку.
Другий недолік – недостатній рівень емоційності викладу матеріалу у першій частині відео фрагменту.
Третій недолік – не високий рівень конкретизації усіх аспектів проблеми.
Позитивні моменти:
1. Дотримання основних правил наповнення слайдів.
2. Наявність логічної структури викладу матеріалу.
3. Бажання працювати у проблемному напрямі.
На завершення можу додати, нам усім далеко до ідеалу, але ми прагнемо опановувати нові грані професійної майстерності. Дякуємо всім, хто вкладає у нас власні знання, час та толерантно ставиться до наших негараздів!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар