У процесі ознайомлення з інструментами куратора змісту була здійснена спроба своєрідного сортування інструментарію. Для початку інструменти було поділено на дві групи: «Не використовував» та «Маю досвід».
У групу «Маю досвід» потрапили лише сервіси Paper.li, Pinterest, Delicious, Netvibes. Сервіс Netvibes було класифіковано як такий, що використовується зараз, Paper.li – як не актуальний для мене, а Pinterest та Delicious – як такі, що планую використовувати, хоча й не зараз.
Решта інструментів отримала статус «Не використовував». Із усього багатоманіття в групу «Бажано опанувати» потрапили LiveBinders, attrakt, Kweeper, Addict-O-Matic, PostPost. Такі сервіси як CurationSoft , LiveBinders, Searcheeze, Darwin Awareness engine, Gimme Bar, Faveous отримали статус «Бажано опанувати, але не зараз».
Іншими словами, наведений інструментарій – це інструментарій для кураторів «при виконанні». Якісні характеристики цих сервісів можливо виявити лише у процесі з систематичної роботи з ними. Кожен професійний куратор має користуватися лише тими інструментами, які підходять для нього особисто та надають можливість ефективно працювати з інформаційним напрямом за яким він працює у визначений момент часу. Будь який з інструментів може бути особливо корисним у одній галузі і зовсім не доцільним для іншої.
Отже, використання інструментарію має бути ситуативним, хоча й має бути у кожного куратора набір «улюблених» інструментів.
Немає коментарів:
Дописати коментар