"Аналітика"

Для початку, маю право зауважити, що завдання «написати звіт про свою роботу куратора з посиланням на сервіси, які були використані для курування» і завдання «описати та проаналізувати свою діяльність куратора» практично ідентичні. Цей факт у значній мірі пригнічує мою творчу активність. Однак, задачі поставлені, і їх необхідно вирішити…

Покроковий звіт про мою роботу в курсі «Куратор змісту» відображений на сторінці мого блогу у закладці «Робота з курсом» (http://ouedudo.blogspot.com/p/robota-z-kursom_28.html). Враження від роботи з курсом та аналіз моєї результативності опанування матеріалу висвітлено у закладці «Звіт» того ж блогу (http://ouedudo.blogspot.com/p/aktualna-informatsya_28.html).
Є необхідність додати, що інструменти, з якими ми мали нагоду не просто ознайомитись, а й попрацювати: 
Всі вони у достатній мірі доступні у процесі їх використання. 
Однак усі вони, у своїй сукупності, не забезпечили бажаного результату – логічного, послідовного, достатнього, доступного структурованого матеріалу з обраної мною теми дослідження «Організація і управління у сфері дистанційного навчання».
Із зазначеного випливає єдиний висновок, інструменти – це лише інструменти. Зовсім не достатньо отримати навички їх первинного використання. Для об’єднання їх в єдиний оркестр необхідна тривала практика. 
Є необхідність неодноразового використання зазначених інструментів за темами різнопланового спрямування. Це дозволить не просто навчитись користуватись інструментами куратора, а майстерно добирати доцільні до використання у межах конкретно визначеної тематики й поєднувати їх не в один «невдалий оркестр» а формувати «віртуозні дуети, тріо чи квартети».
На сьогодні зпечено лише перший млинець, який як нажаль вийшов сируватим. Для презентації свого проекту є необхідність дещо змінити консистенцію тіста й замість «сируватого млинця» презентувати «апетитний пиріг» 
На 9.12.13 звіти, доступні до оцінювання розмістили 


Близьких тем у звітах ще менше: Володимира Кухаренка та Гущина Олександра.
Звіт Гущина Олександра Миколайовича присвячений аналізу дистанційного курсу «Куратор змісту», організованого В. Кухаренком, але не дозволяє оцінити результати його навчальної діяльності у повній мірі. Представлені, переважно, враження.
Обсяги результатів діяльності Володимира Кухаренка вражають.
Однак, усі запропоновані посилання, крім !!!BLOGGER!!! – переважно англомовні. 
Якщо б я замовив Володимиру Миколайовичу презентувати підбірку інформації за його тематикою, виключно за інформацією з вищевказаних сервісів на мові, доступній для розуміння неангломовному замовнику, то перекладати матеріал, поданий у сервісах, виявився майже нездійсненною забаганкою. 
Рівень впізнавання англомовних термінів у представлених ресурсах, дозволяє оцінити результати роботи Володимира Миколайовича як куратора за презентованою ним тематикою лише на оцінку «задовільно» (63 бали). Однак, якщо взяти до уваги лише результати, наведені у !!!BLOGGER!!! оцінка змінюється до «відмінно» (78 балів). 
Проте, Володимир Миколайович працює для себе, а не на замовлення, тому, за умови високого рівня володіння ним іншомовними компетенціями, він отримує оцінку «відмінно» (75 балів) як професійний, у першу чергу, куратор змісту.
Хотілось подякувати тьюторам за надану можливість спробувати оцінити результати діяльності інших кураторів змісту та зробити для себе висновки.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Інструментарій куратора змісту

У процесі ознайомлення з інструментами куратора змісту була здійснена спроба своєрідного сортування інструментарію. Для початку інструменти...