понеділок, 18 листопада 2013 р.

Інформаційні ресурси з проблематики «Управління у галузі дистанційного навчання»

У процесі ознайомлення із запропонованими колекціями інформаційних ресурсів (http://dl.kharkiv.edu/mod/resource/view.php?id=13560) для себе відмітили, що особливої уваги заслуговує ресурс «Электронная библиотека Украины: создание Центров знаний в университетах Украины», який надає інформацію про відкриті архіви України (http://www.elibukr.org/uk/resursi/elektronni-arhivi-ukrayini.html), пошукові системи наукової інформації (http://www.elibukr.org/uk/resursi/poshukovi-sistemi-naukovoyi-informaciyi.html) та інформацію щодо ресурсів відкритого доступу (http://www.elibukr.org/uk/resursi/resursi-vidkritogo-dostupu.html).

Для пошуку статей, журналів та книг за тематикою «Управління у галузі дистанційного навчання» були використані наступні ресурси: 
DOAJ http://www.doaj.org/ 
(стаття Симонова А.Н. «Дистанционное образование в ВУЗе: архитектоника опыта в становлении субъекта»); 
Електронний репозитарій http://enpuir.npu.edu.ua (Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / [М.Л. Смульсон, Ю.І. Машбиць, М.І. Жалдак та ін.] ; за ред. М.Л. Смульсон. — Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. — 240 с. 300 пр); 
SumDU Repository http://essuir.sumdu.edu.ua (Вакула А.Ю. Проблеми впровадження дистанційного навчання у вищій школі [Текст] / А.Ю. Вакула, В.О. Стороженко // Сучасний український університет: теорія і практика впровадження інноваційних технологій : Збірник матеріалів VII Міжнародної науково-методичної конференції (до 60-річчя Сумського державного університету) 22-24 квітня 2008 року. — Суми : СумДУ, 2008. — Ч. ІІІ. — С. 6-7); 
Електронний науковий архів Науково-технічної бібліотеки Національного університету "Львівська політехніка" http://ena.lp.edu.ua, ( Голощук Р.О. Використання програмно забезпечення Moodle та Adobe для організації електронного навчання / Р.О. Голощук, О.О. Довбуш // Інформаційні системи та мережі : [збірник наукових праць] / відповідальний редактор В. В. Пасічник. - Львів. : Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010. - 396 с. : іл. - (Вісник / Національний університет "Львівська політехніка" ; № 673). - C. 249-258.); eNUFTIR http://dspace.nuft.edu.ua (Власенко, Л. В. Методи дистанційного навчання / Л. В. Власенко, Н. В. Шинкаренко. - Софія, 2011. - T. 19. - C. 16-20.) тощо. 
Повний перелік результатів пошуку відображено у моїй бібліотеці на diigo.
10 статей приблизно за 1 годину. Тексти без проблем зберігаються на комп’ютері для подальшого їх детального вивчення.
На мою думку, питання про можливість перспективи статусу ресурсів відкритого доступу як альтернативи закритим підписним електронним базам даних є не коректним. Оскільки це, у всякому разі для науково-освітньої інформації, давно не можливість, а реальність.
Доречі, я не підписаний на жодну базу даних електронних ресурсів, проте користуюсь відкритими ресурсами постійно. Від цього я не відчуваю ніякого інформаційного голоду?!!
Користуючись інструментом http :// www . journalmetrics . com / визначили найбільш рейтингові журнали з тематики «Управління у галузі дистанційного навчання»:











З використанням сервісу http://scholar.google.com.ua/intl/ru/scholar/citations.html створили профиль "Мои цитаты". Результати роботи (13 статей) можна переглянути за адресою http://scholar.google.com.ua/citations?hl=ru&user=fm5O98kAAAAJ

За ключовими словами з використанням ResearcherID  http://www.researcherid.com/ViewProfileSearch.action.  визначили список цікавих для нас авторів: 

Сподіваюсь, найближчим часом здійснити аналіз публікацій авторів з наведеного списку, які, судячи по ключовим словам працюють у спорідненій з моєю тематикою галузі.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Інструментарій куратора змісту

У процесі ознайомлення з інструментами куратора змісту була здійснена спроба своєрідного сортування інструментарію. Для початку інструменти...